Asiointi

Asiointi Salon kaupungin työntekijöiden kanssa onnistuu monin eri tavoin.

Kysy neuvoa

Kaupungin työntekijät ovat tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse. Puhelinnumerot löydät yhteystiedoista. Asioida voit myös perinteisesti kirjeitse.

Tule käymään virastoissa

Kaupungin virastojen toiminnot ja aukioloajat löytyvät omalta sivulta. Mikäli haluat henkilökohtaista palvelua, on suositeltavaa sopia tapaamisaika etukäteen.

Poikkea palvelupisteessä

Alueellisista palvelupisteistä saa kaupungin toimintoihin liittyvää asiakasneuvontaa ja erilaisia hakemuslomakkeita. Niihin voi jättää kaupungin viranomaisille osoitettua postia

Hyödynnä sähköisiä palveluja

Eri hallinnonalojen lomakkeet ja sähköiset asiointipalvelut löytyvät koottuina tältä sivulta ja ovat käytössäsi joka päivä ympäri vuorokauden.

Anna palautetta

Voit antaa kiitosta ja kehitysideoita tai jättää kysymyksiä kaupungin palveluista ja toiminnasta. Myös kaikki sähköisiä palveluja koskevat palautteet ovat tervetulleita?

Palautesivulla voit antaa palautetta kaikista kaupungin palveluista.
Palautteisiin vastataan viimeistään kahden viikon kuluessa, jos palautteen antaja jättää yhteystietonsa.
Palautteet tallentuvat järjestelmään ja niistä tehdään koontiraportteja, joiden avulla kehitetään kaupungin palveluja. Toistaiseksi palautteita ei julkaista. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta antaa palautetta sähköisesti, kaupungin palvelupisteissä on saatavilla paperisia palautelomakkeita, jotka voi maksutta postittaa kaupungille.

Salon karttapalvelussa voit antaa palautetta Palautekohteen kautta valitsemalla erilaisia kohteita ja niiden alla olevia aiheita. Esim. kohteeksi liikenneväylät ja aiheeksi katuvalot ja voit ilmoittaa sammuneesta lampusta pyörätien varrella tai kohteeksi ulkoliikuntapaikat ja aiheeksi uimarannat, jos on tarvetta valittaa täysinäisistä roska-astioista. Voit osoittaa havainnon kohteen kartalla ja liittää mukaan myös kuvia kohteesta. Lisätietoja: Hannu Kurppa, p. 02 778 5404 ja Sisko Ruokonen, p. 02 778 5406.